CAMPANIE: Promovarea României ca destinație turistică în Roma și Milano

MM365
Moderator MM365

Sursa foto: Google Images

Campanie de promovare turistică a României în Italia

O campanie outdoor dedicată promovării României ca destinație turistică se desfășoară în Roma și Milano, având loc până pe 24 aprilie. Aceasta beneficiază de o expunere semnificativă în perioada sărbătorilor pascale, având ca scop atragerea atenției publicului italian asupra diversității ofertei turistice din România, cu un accent special pe turismul cultural și cel de aventură.

Imagini reprezentative pe autobuze și panouri

În cadrul campaniei, 90 de autobuze urbane din Roma sunt decorate cu imagini sugestive care reflectă frumusețile României, generând peste 23 de milioane de vizualizări în decurs de 21 de zile. În Milano, 100 de panouri amplasate în 67 de stații de metrou promovează atracțiile turistice ale țării, iar două tramvaie urbane sunt complet acoperite cu imagini reprezentative, așteptându-se să genereze peste 40 de milioane de vizualizări.

Obiective turistice promovate

Printre obiectivele turistice selectate pentru această campanie se numără Transfăgărășanul, Mănăstirea Sucevița și Castelul Peleș. Fiecare imagine este însoțită de un cod QR care oferă acces la informații detaliate despre destinațiile promovate. Fotografia ce ilustrează Transfăgărășanul, considerat unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume, subliniază aspectele legate de turismul de aventură și natura. Imaginea Mănăstirii Sucevița, parte din patrimoniul mondial UNESCO, evidențiază turismul cultural, având în vedere că mănăstirile din nordul României sunt deosebit de atractive pentru turiștii italieni. De asemenea, Castelul Peleș, reședința de vară a regilor României, se numără printre cele mai vizitate obiective turistice din țară, fiind ușor accesibil din București.

Creșterea numărului de turiști italieni în România

În 2023, Italia a fost a doua țară cu cei mai mulți turiști străini care au vizitat România, numărul vizitatorilor italieni crescând cu 50% față de anul anterior. Roma și Milano sunt printre cele mai dinamice și influente centre culturale și economice din Europa, atrăgând un flux constant de turiști pe parcursul întregului an.

Legături între România și Italia

Proximitatea geografică, legăturile istorice și afinitățile culturale dintre România și Italia, alături de numeroasele zboruri directe între Milano și șapte orașe românești, precum și între Roma și nouă orașe din România, contribuie la creșterea numărului de turiști italieni care aleg destinațiile turistice din România.

Organizatorii campaniei

Campania de promovare turistică a României în Roma și Milano este coordonată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu